Resultats de la cerca
LA GIMCANA DELS ODS
Gimcana interactiva on els alumnes descobreixen els ODS amb jocs, reptes i experiments per entendre la sostenibilitat i aplicar accions responsables al seu dia a dia.
Mas de Colom amb els 5 sentits
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca Mas de Colom
Més que tela!
L'activitat permet aprofundir sobre les característiques, l’impacte social i ambiental, l'origen i la confecció de la roba que utilitzem a diari i aprendre com podem reduir i prevenir la generació de
L' Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment
LA PEDRERA: Poder, revolució i bohèmia
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller: La increïble fórmula del got de llet
Beure un got de llet és relativament senzill, però, com ha arribat a la nostra taula? Ho descobrim d'una forma divertida a través d'un joc d'enigmes.
Creactivity
Crear, experimentar i innovar
Gratacels: reptes d’altura
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
SABATES VERMELLES
SABATES VERMELLES Pretén desxifrar els codis que desemboquen en la violència i que porten a l’agressivitat entre les relacions de parella, sigui quin sigui el seu sexe.
perQnadons: espectacle participatiu de percussió per nadons (0-3 anys)
Espectacle participatiu de percussió on els nadons viuran una experiència única a través dels sentits, que els transportarà del ventre matern, acompanyats pel so del batec del cor, al món del ritme.Mostrant 1-10 de 1.991 elements.