Resultats de la cerca
Tallers escolars de ciència
Els tallers permeten experimentar i practicar els diferents aprenentatges científics. Tenen una durada d’entre 1h i 1,5h i tot el material és a càrrec de Cel Obert.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
ApS: Vigilants de l'aire
Projecte per aprendre què és la contaminació atmosfèrica i donar a conèixer les mesures de prevenció i precaució a la comunitat educativa. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
La pilotada. Espai sensorial de 0 a 5 anys
Espai sensorial per descobrir el propi cos i les emocions a través de la interacció i el Joc amb diferents materials i amb les altres persones.
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Museu Memorial de l'Exili - Visita Guiada
La visita és una experiència d’un gran impacte emocional, que permet prendre consciència de la importància dels fets i solidaritzar-se amb les situacions similars contemporànies.Premis treballs de Recerca - àmbit territorial Concret
Premis als treballs de Recerca de territoris concrets i diferents temàtiques
RELACIONS SANES DE PARELLA
Aquest taller busca reflexionar críticament amb els adolescents sobre els mites i idees de l’amor romàntic i oferir eines per construir relacions afectiu-sexuals saludables.
El compositor a l'aula
Aquest taller pretén aportar un recurs a l'aula per treballar la creativitat dels estudiants de manera cooperativa, introduint les tècniques de composició contemporànies com a eix principal.
Sortides d'aventura i aquàtiques
Sortides d'un dia d'aventura i aquàtiques per a alumnes d'infantil, primària, secundària i batxillerat
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.