Resultats de la cerca
L'Scriptorium va a l'escola
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, en el qual els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
Internet segura per a joves
Presentació informativa de la mà de Mossos d'Esquadra adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
Es poden detectar les partícules subatòmiques
Taller de detecció de partícules subatòmiques com muons o electrons amb cambres de boira.
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.Jornada de Portes Obertes ODONTOLOGIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Qui viu a la riera?
Descobrirem quins macroinvertebrats viuen a la riera i determinarem la qualitat de l’aigua a partir d'indicadors biològics, organismes que ens indiquen determinades característiques de l’ecosistema.
LA RUTA DE LA CERÀMICA (Museu Deu)
Explicació de forma lúdica i didàctica de la història de la ceràmica al Vendrell.
Taller d'Astronomia sobre fases Lunars i Eclipsis amb astroxperiences.com
Descobreix el màgic món de les fases de la Lluna i els fascinants eclipsis solars i lunars amb el nostre Taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària.
Escapades per escoles i instituts a Espot
Espot és una estació familiar i tranquil·la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
Itinerari: Observem i descobrim
Amb tots els sentits
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.