Resultats de la cerca
Internet segura de tu a tu
Implantar el peer mentoring (formació entre iguals), on joves de 3r d’ESO són formats per assessorar als seus companys més joves. Mossos d'Esquadra.
CUIDEM ELS TAURONS
Activitat destinada 2n cicle infantil. (I3, I3 i I5)
Visita al taller de Katakrak
Imaginem, construïm i juguem: una mirada creativa al nostre entorn Coneixereu un taller creatiu, jugareu amb les nostres instal·lacions i creareu els vostres propis artilugis.!
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Un paisatge d'ocells
Passejada per conèixer els ocells aquàtics
Kósmos: L'ordre i les lleis físiques de l'univers
Visita comentada a l'àmbit Kósmos
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.El cicle dels residus i els recursos: les 7 R
Amb el diagrama de l’economia circular com a element transversal de l’activitat, s'expliquen els impactes de la generació de residus, el tractament que es duu a terme i la necessitat de fer una separa
Descobrim la sexualitat
En aquest taller abordarem el coneixement del cos i la sexualitat sense tabús i des d’una perspectiva feminista. Ho farem a través de dinàmiques participatives que generin debat entre els i les partic
Imaginaris sense armaris. Experiències afectives i sexuals diverses
Un taller per aproximar-se als modes de representació de la diversitat afectiva i sexual.
Fem de vulcanòlegs i vulcanòlogues
Activitat per aplicar la metodologia del treball de camp en geologia en l'estudi d'un aflorament volcànic al volcà del Croscat.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.