Resultats de la cerca
Escapades per escoles i instituts a Port Ainé
Port Ainé. és una estació familiar i tranquil•la perfecte per a les escapades organitzades per escoles i instituts.
La Polsina viatja pel temps
Viatja amb la Polsina des de l'edat antiga fins a l'època medieval.
EL PETIT PRÍNCEP
El conte més famós de la literatura francesa ballat a càrrec del NS dansa. Un conte màgic de creixement personal i de recerca de valors com el respecte i l’estimació pels altres i l’entorn.
Visita als Salins de Gerri de la Sal
Passejar pel damunt dels antic salins del S. IX i sobre el terreny aprendre com es fa la sal a Gerri.
AUSO. UNA DE ROMANS
Ens submergirem en el món romà utilitzant el llenguatge audiovisual.
Taller d'il·lustració de poesia
Artistes donen eines per a interpretar textos literaris i traduir-los en il·lustracions fent servir diferents tècniques artístiques.
Grups escolars a Vall de Núria
Vall de Núria es un paratge únic, en plena natura, on podeu gaudir de tranquil.litat i llibertat,gracies al seu transport singular; el tren cremallera, un trajecte i una experiència inoblidable.
El cicle dels residus i els recursos: menys és més
En aquesta activitat l'alumnat aprendrà diferents hàbits de consum sostenibles per a la prevenció de residus (mitjançant un joc de rol en un mercat).
Reaccions químiques (Barcelona)
Química experimental
Visita dinamitzada al Conjunt Romà de Centcelles
Visita dinamitzada al conjunt romà de Centcelles, on prenen el protagonisme la participació i el diàleg
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.