Resultats de la cerca
"Dreams", espectacle de titelles d'arreu del món
"Dreams", un espectacle molt poètic que utilitza titelles de diverses tècniques (mans, dits, fils, objectes...) de diversos països del món (Xina, República Txeca, Itàlia...).
Radioactivitat: El cas de Fukushima
Taller a la UAB en el que es pretén que l'alumnat entengui com és un procés radioactiu i com quantificar-lo, en el context de l'accident a la central nuclear de Fukushima.Sortida guiada en caiac a les illes Medes
Combinació perfecta d'esport, mar i aventura! Descobrirem racons del litoral inaccessibles per altres mitjans.
Descobreix el museu
Visita guiada per descobrir el MNACTEC i la seva transformació de fàbrica a museu
Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesEngranatges i transmissions
Taller d’experimentació al voltant dels engranatges
CURSA D'ORIENTACIÓ AL PENEDÈS
Orientar-se amb el Sol i amb la brúixola. Situar-se dins un mapa i desenvolupar una cursa d'orientació en equip on cada membre té el seu rol.
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat."Fes de monjo copista" a l'Scriptorium de Ripoll
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, on els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
CONVIVÈNCIA POSITIVA "Per aprendre a viure"
Conviure és relacionar-se amb un mateix, amb els altres i amb l’entorn. La convivència positiva es construeix amb relaciones sanes; amb respecte, amb l’acceptació de les diferències i la igualtat
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.