Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Pedrera Pro
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Olimpíada de Biologia de Catalunya
Concurs per incentivar l’interès dels estudiants de Batxillerat en l’estudi de la Biologia i reconèixer públicament el seu esforç.
Sortides amb animals
Sortides d'un dia per a infantil i primària per a conèixer millor els animals i estar en contacte amb la natura
Un viatge al Pleistocè.
Visita guiada escolar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, on descobrir els homínids i la fauna que habitava la nostra terra ara fa un milió d’anys!
Concurs BBVA de Dibuix Escolar
Concurs de dibuix per desenvolupar les capacitats dels alumnes en l’àmbit del dibuix, així com fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient.
PEDRA A PEDRA – Cia. L’home Dibuixat
Una proposta per a despertar la imaginació dels xiquets i xiquetes a través dels objectes inanimats.
Visita guiada al volcà del Montsacopa
Veniu a conèixer un dels volcans que trobem a la ciutat d’Olot, just al costat de l’Espai Cràter!
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
Visita al Pavelló de la República
En aquesta visita guiada aprendrem sobre l'arquitectura i la història del Pavelló de la República recorrent la reconstrucció que se'n va fer l'any 1992.
Meandre de Flix en kaiac
Remant en la Reserva Natural de Sebres. Els nens fan la travessa per tot l' espectacular Meandre que descriu el riu Ebre a Flix.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.