Resultats de la cerca
Eines i foc al poblat neolític (Aquesta activitat es combina amb Avui fem de neolítics)
Descobrirem quines són les eines que feien servir les persones de fa més de 7000 anys i també quines tècniques utilitzaven per encendre el foc.
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
Tallers i Formació artística per a Centres Educatius
Tallers educatius basats en l’ús de les Noves Tecnologies creatives, les Arts Escèniques i la Moda.
Taller de Batucada amb els percussionistes de Txarango
Taller de percussió que treballa la musicalitat a partir dels ritmes de batucada. Apte per a totes les edats i tots els nivells sense necessitat de tenir coneixement previ.
Estudi del moviment en la frenada d'un cotxe
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat identifiqui quins són els factors que influeixen en la frenada d’un cotxe, entengui com aquests estan representats en l’equació del M.R.U.A.Artefacte: una casa objecte (Girona)
Taller creat per l’artista Regina Giménez
Espai d'experimentació Explora 0-6
Espai dissenyat exclusivament per a infants fins als 6 anys
EL CÀNTIR CORONAT (Museu Deu)
Es treballarà la històrica ceramista del Vendrell.
Lego màquines simples
Taller en el que es fomenta l’aprenentatge de mecanismes bàsics de construcció, d’estructures i fonts d’energia de la vida real. Tot això, dins del concepte de les STEM.VOLS EMPRENDRE EL TEU PROJECTE
Jordi Cirera, fundador d’Educaports, comparteix el seu camí emprenedor i guia els joves a descobrir passions, crear una estratègia de futur i desenvolupar una idea d’empresa amb un joc pràctic.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.