Resultats de la cerca
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
TALLER COEDUCATIU - AIXÒ NO VA DE NENS I NENES
Això no va de nens i nenes, i per aquest motiu és imprescindible anar fent camí cap un món lliure d'estereotips.
ELS CUCS DE SEDA
Els infants rebran una informació incial sobre els cucs de seda i se'ls mostraran les activitats que farem a continuació.
Guerra a Ripoll. Refugi antiaeri
Obrim el refugi antiaeri de Ripoll per entendre com va ser la Guerra Civil Espanyola al municipi.
La vida a pagès
Coneix el funcionament de les masies i com vivien les famílies al camp de forma integrativa amb l'entorn
Taller de química: el canvi químic
Taller per comprendre els avenços científics i les aplicacions actuals de la química.
Reviu el vidre!. Taller sobre residus
Amb aquest taller aprendrem sobre les tres erres i el seu ordre d'importància. Amb l'objectiu de fomentar la reflexió sobre la necessitat de reduir i canviar els hàbits de consum actuals.
Aigua i població
Visita dinamitzada per la instal.lació
Imaginaris en moviment. Coeducació audiovisual per a professorat de primària
Un taller per aportar eines i estratègies per a dur a terme activitats educatives centrades en el treball amb imatges i audiovisuals
Megalòpolis: els edificis que creixen i es reprodueixen
Jocs de construcció: jugar, crear, aprendre
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.