Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi per veure les activitats que tenen la seu en aquesta localització. Deixa en blanc per veure totes les activitats de Catalunya. Si vols veure activitats que es desplacen entre diversos municipis o comarques, activa el check que trobaràs a continuació
Hi ha activitats que no tenen una ubicació fixa i que poden realitzar-se en els centres educatius o espais de diferents comarques. Activant aquesta opció veuràs totes les que poden desplaçar-se a la localització que has indicat.

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Refugia’t al parc!

La proposta educativa Refugia’t al parc! té com a objectiu principal donar a conèixer al públic escolar, i concretament a l’alumnat de secundària, l’existència dels refugis climàtics.

APRENEM A NAVEGAR

El Far de Formentera es converteix en un vaixell escola on l'alumnat aprèn a navegar a vela i amb els instruments tradicionals, per les aigües interiors del Port de Barcelona.

Visita teatralitzada

A través dels mateixos Eusebi Güell i Antoni Gaudí, dos dels nostres monitors amb dots artístics, els més petits podran experimentar conceptes com els colors, els símbols i les textures.

LES FEINES DELS IBERS

Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.

COM CONSTRUÏEN ELS IBERS?

Descobrirem el món de la construcció i l'urbanisme ibèric amb l'ajuda de diferents tècniques de construcció i treballarem de forma directa amb materials com la palla, el fang o les canyes.

La nina nova

La Nina Marina és una nina nova que salta, corre, juga i és molt apreciada per tots els nens i nenes. Un dia se li esparraca una mica el vestit i ja no la volen. Però ella encara pot fer moltes coses!
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.