Resultats de la cerca
Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Les energies del futur. Taller sobre sostenibilitat
Amb aquest taller descobrirem quines són i com funcionen les energies renovables més utilitzades a Catalunya (energia solar, eòlica i hidràulica).
Missió Setciències
Missió Setciències té per objectiu despertar l'interès dels infants envers l'astronomia i l'apassionant món de les ciències mitjançant el clown, la màgia i els titelles.
El joc del Riu a Osona. Tal com raja!
Joc de simulació per tal de que els i les alumnes comprenguin l'afectació que pateixen els rius durant el seu recorregut, tant del medi natural com de les activitats humanes
EL CÀNTIR CORONAT (Museu Deu)
Es treballarà la històrica ceramista del Vendrell.
La mama dels arbres
La cobdícia d’ alguns humans posarà en perill l'harmonia entre la gent i la natura. Wangari i les dones dels pobles decideixen fer.hi front amb un senzill gest: replantar d'arbres la seva terra.
Bullying: parlem-ne!
Xerrada per a famílies on es tractarà l’assetjament escolar o bullying
Anem a buscar el tresor d'en Serrallonga
Els boscos de les Guilleries alberguen un gran tresor
L'ESTRELLA FACUNDA (CONTE+LAB / Taller)
Una preciosa cala va ser arrasada per un ús abusiu i irracional: es llençaven plàstics, s'gafaven les estrelles de mar... L'única supervivent va trobar una original solució per recuperar el medi...
PINTEM AMB UNA IL·LUSTRADORA
Activitat amb una il·lustradora on aprendrem en què consisteix aquesta professió i com la imaginació es transforma en personatges fantàstics.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.