Resultats de la cerca
Parc d'Aventura Anigami
Més de 30 activitats diverses per escollir segons grups d'edat per gaudir d'un dia ple d'aventures i descobertes al mig del bosc.
Titella electrònica
Fem servir materials reciclats i la placa micro:Bit per crear una titella electrònica.
VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.TALLER DE NUMISMÀTICA: RESTAURACIÓ D'UNA MONEDA AUTÈNTICA DEL SEGLE XIX
Introducció al món de la numismàtica i a les diferents tècniques de restauració utilitzades pels arqueòlegs a les monedes, i diferents objectetes metàlics per a la seva classificació i preservació.
Itinerari pels edificis modernistes
Un itinerari guiat i a peu que permet conèixer el gran impacte del Modernisme a la ciutat de Terrassa, principalment pel seu màxim exponent: l'arquitecte Lluís Muncunill
Taller de Circuits Elèctrics
Piles, llums LED, cables, motors, interruptors, timbres, resistències… Construirem circuits elèctrics amb diferents materials i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
Poques paraules boges
Un viatge multisensorial i emocional a través de les paraules
Els colors de la llum
La proposta d’aquest taller es descobrir les característiques i propietats que té la llum, a partir de petites activitats.Circuit d'orientació
Joc d'orientació amb el Centre Excursionista de Catalunya en què l'alumnat, amb l'ajuda de la brúixola i el mapa, serà capaç de moure’s per un espai natural i trobar totes les balises electròniques.
Obertes les inscripcions del programa Recerkids - 10 anys fent de la ciència una aventura
Vols fer un projecte de recerca amb el teu alumnat de 5è i 6è de Primària, de la mà de professionals de la didàctica de la ciència?
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.