Resultats de la cerca
Velocitat de reacció química en un airbag
Taller a la UAB que pretén que els estudiants siguin capaços de definir el concepte de velocitat de reacció i desenvolupin un mètode per calcular-la en el context de fabricació d'un Airbag.LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
SER NOSALTRES
TOTS NOSALTRES és un espectacle de contes que parla de la diversitat familiar, de gènere i afectiva.
ELS COLORS DEL TIC-TAC
Espectacle de Dansa - Teatre per tots els publics que promou els jocs de sempre i el treball en equip enfront l'individualisme i el sedentarisme de la era de les noves tecnologies.
Teatralizar històries no sexistes: recursos expressius per a educar en perspectiva de gènere
El curs vol proporcionar eines d'arts escèniques per a educar la infància i l'adolescència en perspectiva de gènere, utilitzant el teatre, l'expressió corporal i l'escriptura.
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
Introducció a la il·lustració científica
Què és i per què serveix la il·lustració científica? Reconstruirem la musculatura i la pell d’un animal del passat i dibuixarem un crani amb la tècnica del puntillisme.
M'agrada tal com soc
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Garrtoxa Terra de volcans
Proposta de treball de síntesi
MIRA, TOCA I ESCOLTA (Museu Deu)
Introducció a la col·lecció d’escultura.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.