Resultats de la cerca
Submergeix-te
A XATRAC, som una entitat en què ens involucrem en la difusió del medi natural des de fa 4 anys, sense excloure a ningú, ni tan sols als més petits,
El Jardí de plantes remeieres del Museu
Una activitat al jardí de plantes remeieres del museu on descobrir de les característiques que conformen la vegetació de l’entorn natural i les seves aplicacions remeieres.EL PAU I LES FLORS
El Pau obté de la seva mare un regal molt curiós, una llavor que es convertirà en una planta, però, com?.... Ell serà el responsable; haurà de tenir-ne cura... S’HI establirà una especial relació.MÓN SANT BENET: Fem cuinetes!
Taller que promou la pràctica culinària i els bons hàbits alimentaris
El Bolero de Ravel
Una experiència immersiva
Creactivity
Crear, experimentar i innovar
ESTADES ESCOLARS AL COR DEL PARC NATURAL DELS PORTS
Ens trobem al cor Parc Natural dels Ports, per gaudir uns dies plens d'emocions i aprenentatges acompanyats d'educadors ambientals/guies encarregats de dinamitzar els tallers d'educació ambiental.
Vet aquí l'energia
Experiments per descobrir l'energia i el seu origen
Experts a l'aula: xerrades per a centres de secundària
La Universitat de Girona posa a disposició dels centres de secundària un recull de xerrades divulgatives impartides per personal investigador, amb l’objectiu d’apropar el coneixement a l'aula.
El bosc mediterrani: un exemple de supervivència
Els boscos madurs mediterranis formen part del paisatge típic de la nostra regió geogràfica, el qual té relació tant amb el clima com amb l'espècie humana
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.