Submergeix-te

A XATRAC, som una entitat en què ens involucrem en la difusió del medi natural des de fa 4 anys, sense excloure a ningú, ni tan sols als més petits,
Es faran tres activitats de manera rotativa en diferents espais. Coneixerem el medi marí submergint-nos al mar*:
Aprendrem a utilitzar l’equipament d’immersió lleugera amb tub respirador d’una manera adequada i segura. La riquesa del medi marí ens permetrà que observem directament els organismes al seu hàbitat natural.
Seguidament farem un passeig pel litoral rocós per veure els organismes que viuen al supralitoral. Acabarem a la platja, on farem un joc amb el qual aprendran què són els cicles vitals. Així es promouen valors de respecte al medi i de participació en la conservació dels ecosistemes.
* L’activitat de snorkel es fa a partir de l’abril. Si es vol fer aquest taller abans, no s’entrarà a l’aigua. Es farà una sessió de coneixença de l’equip per fer snorkel i de coneixement del fons marí.
Més informació

La informació de contacte només és visible per a usuaris registrats al portal.

Identifica't
Última actualització: 23/10/25
Fitxa tècnica
Escolar
ESO1C
ESO2C
Tipus d'activitat
Taller participatiu
Àrea de coneixement
Coneixement del medi i Biologia, Activitats físiques i esportives
Jornada sencera
On es desenvolupa l'activitat?
  • Els participants s'han de desplaçar a un espai o instal·lació concreta
De pagament
Idiomes
Català
Comarca-Municipi
Lloret de Mar, Selva
ODS