Resultats de la cerca
Un mar de plàstics. Taller sobre residus
Instal·lació artística de caràcter mediambiental per endinsar-nos al fons marí i reflexionar sobre la contaminació per plàstics i envasos del mar i l’oceà.
Jornada de Portes Obertes FISIOTERÀPIA (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Un paisatge d'ocells
Passejada per conèixer els ocells aquàtics
Planta de Triatge de residus inorgànics municipals de Molins de Rei
La visita guiada a la Planta de Triatge de Molins de Rei pretén donar a conèixer el funcionament d' aquesta instal·lació per sensibilitzar als visitants.
LA PEDRERA: Modernisme 3.0
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Tallers de construcció KAPLA
Taller on es treballa concentració, equilibri, treball en grup motricitat fina i multitud d'altres aspectes depenen de l'edat dels participants
La dona al món industrial
Les dones sempre han treballat al món industrial, però durant molt de temps la seva important aportació va ser invisibilitzada.
MÓN SANT BENET: Hi havia una vegada... un monestir!
Itinerari de descoberta del monestir
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Itinerari pel Patrimoni Industrial de Terrassa
Itinerari guiat pel patrimoni industrial de la ciutat que comença amb una visita guiada a l'exposició permanent "La Fàbrica Tèxtil"
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.