Resultats de la cerca
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Visita guiada a la Colònia Güell i la Cripta Gaudí
Boscos de ciutat? L'ecologia al parc
L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
Foley: sons i cinema (Barcelona)
Descobrint sons invisibles
COLÒNIES VOLCÀNIQUES
Estades de 2, 3, 4 ó 5 dies, on els/les alumnes s'endisaran en el món del vulcanisme mitjançant visites a diferents reserves naturals del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
Foto Report
Foto report. El taller de fotografia jove del Museu d'Història de Catalunya
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.La Clau del Canvi
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Internet segura per a joves
Presentació informativa de la mà de Mossos d'Esquadra adreçada a alumnes, professorat i pares per tal de resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.
El tèxtil al MNACTEC
Visita guiada a la part de la fàbrica tèxtil del museu i a la maquinària del procés de producció industrial llaner
Expedició subaquàtica (Tarragona)
Investiguem les restes d’un naufragi
Mostrant 1-10 de 1.991 elements.