Resultats de la cerca
La nina nova
La Nina Marina és una nina nova que salta, corre, juga i és molt apreciada per tots els nens i nenes. Un dia se li esparraca una mica el vestit i ja no la volen. Però ella encara pot fer moltes coses!
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
The Great Circusman
Activitat en anglès de clown, màgia i titelles sobre un artista de circ ambulant i el seu espectacle de carrer. Activitat per al cicle mitjà, cicle superior i 1r d'ESO. Anglès de nivell intermedi.
CANTA'M UN QUADRE (Museu Deu)
Recorregut per la col·lecció de pintura del Museu Deu per tal de treballar la interpretació de l’obra d’art, a través de titelles i cançons que pertanyen al repertori tradicional català.
FEM UN CLAUER AL POBLE ESPANYOL
Us proposem un taller de marroqueneria per apropar-vos a aquest ofici i feu el vostre clauer!
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
Joc de lògica matemàtica
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs lògics, de càlcul mental, estratègia i habilitatJoc lliure i creatiu - "Colors de Monstre"
Instal·lació participativa d’autor amb 23 espais de joc fets artesanalment amb fusta que combinen reptes d’habilitat i d’enginy per a totes les etapes educatives, a partir dels 4 anys.
Construccions mecàniques amb Lego
La dinàmica del taller es basa en la construcció, per part dels alumnes, d’una màquina simple, a partir d’un guió, unes idees i treballant els principis bàsics dels engranatges, rodes o eixos.A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Mostrant 1-10 de 1.994 elements.