Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
Tallers STEAM a l'aula
Tallers STEAM vinculats a la programació, a la robòtica, a l'electrònica i a l'art digital.
VEUS SILENCIADES. Esclavitud al s. XIX, racisme al s. XXI
Vivim en una societat racista? En quin moment i per quina raó sorgeix el racisme? Catalunya ha estat un país colonialista i esclavista? En aquesta activitat trobareu respostes i més preguntes.
COLÒNIES ESCOLARS: FEM PINYA!
Taller per promocionar la cohesió i el treball en equip en grups amb conflictes o que acaben de formar-se.
UN, DOS, TRES, JA ÉS FESTA MAJOR!
Veniu a conèixer les tres festes majors de Santa Margarida i els Monjos, explicarem un conte i ens divertirem fent un titella amb les figures dels balls populars.
Enfanga't al torn
Vine al Museu del Càntir d'Argentona a experimentar amb el fang! Cada alumne farà el seu propi gerro de ceràmica.
De plàstic a fantàstic: un residu creatiu
Visita + taller per a grups escolars a l’exposició Plàstic. Genial o pervers?
ACTUEM PEL CLIMA!
Activitat destinada per a primària cicle superior.
LES SENSACIONS DEL BOSC
Farem un passeig pel bosc tot aprenent a estimar la terra a través dels sentits. Gaudiran d’un circuit sensorial (amb els ulls tapats) i elaboraran un collaret fet amb elements de la natura.
Reduir i Reutilitzar, què fer abans de Reciclar
Reciclar és la R més coneguda, però Reduir i Reutilitzar són clau per minimitzar residus. En aquesta activitat, descobrirem com aplicar aquestes dues R per a un impacte ambiental més gran.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.