Resultats de la cerca
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Taller: Maquetes 3D
Fem maquetes en 3D i a partir de l’experimentació, la creativitat i l’època de l’any utlitzant la llengua anglesaBanyoles Medieval
Itinerari pel barri vell de Banyoles per conèixer com era una ciutat medieval, com es va fundar, quins oficis s'hi desenvolupaven i quins eren els grups socials de l'època.ApS: Para el carro!
Consumim d'una manera sostenible? A partir d'una recerca feta pel mateix alumnat es descobriran els hàbits de consum del seu entorn més proper. El període d'inscripció obre el 3 de juny de 2024.
La Manresa medieval vol aigua!
Ens situem a mitjans del segle XIV, on les males collites a la ciutat de Manresa van causar molta fam degut a una llarga època de sequera.
Premis ADR a les millors propostes de mediació i resolució de conflictes
El Departament de Justícia ha obert la convocatòria dels Premis ADR Justícia 2021 a les millors iniciatives en mediació i resolució extrajudicial de conflictes.
Visita lliure Gaudí Experiència
La visita lliure a Gaudí Experiència combina les vessants lúdica i didàctica, i permet acostar els i les alumnes a l'univers creatiu de Gaudí d'una manera interactiva i innovadora.
EL MEU PASSAPORT I LA MEVA IDENTITAT
Cal reconèixer les diferències culturals per garantir la inclusió i evitar la discriminació a les aules com a base de lluita contra el racisme i la xenofòbia.
Extraescolar Còmic - Poblenou
A l‘extraescolar de còmic treballarem diferents tècniques d’il·lustració, creació de personatges, expressions facials, creació d’escenes, etc. i ens introduïm al còmic creant un guió i una història.
Teatralizar històries no sexistes: recursos expressius per a educar en perspectiva de gènere
El curs vol proporcionar eines d'arts escèniques per a educar la infància i l'adolescència en perspectiva de gènere, utilitzant el teatre, l'expressió corporal i l'escriptura.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.