Resultats de la cerca
L´hort i l´espantaocells a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Mitjançant un conte treballarem el proces d´una llavor fins ser un fruits, Junts farem les feines d´un pagès:escatar, llaurar, adobar i regar. Tastes d´hortalisses.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Visita guiada al centre
Un espai a tocar de la Llacuna de la Tancada permet descobrir els aspectes més representatius de l’entorn natural i la vida en aquest territori: els ocells, la sal, la pesca tradicional i el paisatge.
Taller d'electricitat i magnetisme
Taller per treballar les diferents formes de generació de l'electricitat.Imaginaris en moviment. Coeducació audiovisual per a professorat de primària
Un taller per aportar eines i estratègies per a dur a terme activitats educatives centrades en el treball amb imatges i audiovisuals
Construim mons amb peces imantades Magna-Tiles i animals
Interactuar amb una gran quantitat de peces magnètiques translúcides per descobrir-ne la potencialitat: la geometria, la construcció en dues i tres dimensions, la relació amb l’espai i la llum.
Sonda atmosfèrica - explora les primeres capes de l'atmosfera
Com varia la temperatura amb l'altitud? i la pressió? Explorarem com és l'atmosfera amb un globus sonda que s'aixecarà més de 50 metres i ens enviarà dades i imatges del seu entorn en directe!
Jocs Lab: Tallers de jocs de taula per a totes les edats
Aprenem i ens divertim jugant a jocs de taula especialment seleccionats per a infants i joves.
EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
De flor en flor, els pol·linitzadors
Els insectes pol·linitzadors duen a terme una tasca molt important.
Promoció de la lectura: contacontes dramatitzat i interactiu en anglès, castellà o català
Activitats de promoció de la lectura contacontes titelles en anglès, castellà o català
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.