Resultats de la cerca
Projecte transversal educació sexual als Centres d'educació secundària
Amb aquesta proposta volem contribuir a la implementació de l'educació sexual als instituts, fent partícips tots els agents educatius: alumnat, professorat, famílies i professionals.
Els guardians de l’aigua
El consum de l’aigua a les ciutats ha estat molt important al llarg de la història. Una de les dificultats ha estat moltes vegades fer arribar aigua de qualitat a la ciutat.
Amistats a quatre mans. Imaginem la diversitat
Personatges diversos i lliures d'estereotips de gènere
M'agrada tal com soc II
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
TALLER DE TEATRE I EXPRESSIÓ CORPORAL
Us proposem un taller des del qual els infants descobriran eines expressives per escenificar i tractar qualsevol tema en el que estigueu treballant (bulling, sostenibilitat, poema de st jordí...)
VISITA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites escolars per a totes les edats. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.Astronomia: L'espectacle de les Llums del cel: les Aurores Boreals de la ma de astroxperiences.com
Et convidem a una xerrada audiovisual sorprenent on descobriràs les meravelles que s’amaguen en les llums del cel. Una oportunitat única per explorar objectes i fenòmens fascinants.
Indicis de l’aigua a la ciutat
L’activitat descobreix tot allò que hi ha a sota de les voreres de les nostres ciutats relacionat amb l’aigua.
COLÒNIES VOLCÀNIQUES
Estades de 2, 3, 4 ó 5 dies, on els/les alumnes s'endisaran en el món del vulcanisme mitjançant visites a diferents reserves naturals del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
Fem de científics
Taller on ens divertirem fent diversos experiments científics.
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.