Cerca d'activitats:​

Indica comarca o municipi per veure les activitats que tenen la seu en aquesta localització. Deixa en blanc per veure totes les activitats de Catalunya. Si vols veure activitats que es desplacen entre diversos municipis o comarques, activa el check que trobaràs a continuació
Hi ha activitats que no tenen una ubicació fixa i que poden realitzar-se en els centres educatius o espais de diferents comarques. Activant aquesta opció veuràs totes les que poden desplaçar-se a la localització que has indicat.

Cerca avançada:​

Neteja

Resultats de la cerca

Autòmats de Lego en acció!

Els alumnes aprendran quines peces fan funcionar els autòmats (lleves, bieles, etc.) i com poden interactuar amb ells fent les seves pròpies creacions a partir de peces de Lego i un model de fusta.

LA GEOLOGIA DEL MASIS

Pujarem al punt més elevat del Tarragonès, el cim de Caro a 1.442 metres d'altura. Durant la sortida explicarem la creació de les muntanyes, l'evolució, les espècies rupícoles i tots aquells accidents

Projecte Electricitat-3

Taller de treball cooperatiu que es composa d’un seguit d’experiències on els nens i nenes experimenten directament les propietats elèctriques i magnètiques dels materials

HISSEU ´LES VELES!

Aquest taller permet l’alumnat convertir-se en autèntics mariners aprofitant els recursos i la metodologia LEGO Education per crear el seu propi vaixell de vela i aprendre així el seu funcionament.

ELS COLORS DEL TIC-TAC

Espectacle de Dansa - Teatre per tots els publics que promou els jocs de sempre i el treball en equip enfront l'individualisme i el sedentarisme de la era de les noves tecnologies.

Alerta! S'apropa una erupció?

Taller manipulatiu en què els infants descobreixen què passa abans i durant una erupció. Es coneix, a través del joc, el paper de les ones sísmiques en les erupcions i es construeix un sismògraf.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.