Resultats de la cerca
Tècnica 3_6
Activitat d’experimentació i descoberta de la tècnica per a grups d’infants de 3 a 6 anys.
Vida i evolució. Visita comentada
En aquesta visita l'alumnat descobrirà com canvien les espècies i com actua la selecció natural.
Mosaics de colors
Taller modernista basat en la realització d'un petit mosaic.Disponible també en anglès.Plàstics al parc
Amb el Centre Excursionista de Catalunya resseguirem camins, zones litorals, etc. per analitzar els residus, en el medi a través de l'observació directa i continguts didàctics.
La Sureda , un bosc màgic!
Els més menuts descobriran els secrets del bosc de la mà del conte de L’Alzina surera i la Gina. La sortida a l’aire lliure els permetrà experimentar i comprovar per ells mateixos diferents enigmes.
COLÒNIES VOLCÀNIQUES
Estades de 2, 3, 4 ó 5 dies, on els/les alumnes s'endisaran en el món del vulcanisme mitjançant visites a diferents reserves naturals del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
Xerrada interactiva: Y tú... ¿qué sabes de la "Fast fashion"?
Una xerrada interactiva per conèixer com ha evolucionat la industria de la moda fins arribar a ser ultra ràpida i com això afecta al nostre planeta.
La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupJoc de lògica matemàtica
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs lògics, de càlcul mental, estratègia i habilitatMostrant 1-10 de 1.993 elements.