Resultats de la cerca
TALLER CONÈIXER EL MÓN DEL RUC
Breu història del ruc, divertida i didàctica per descobrir peculiaritats dels rucs del seu comportament
La sostenibilitat en relació al Dret a l'alimentació
Formació sobre la sostenibilitat vinculada al Dret a l'alimentació.
Introducció a Scratch
Un senzill llenguatge de programació creat al MIT i pensat per als més joves, molt visual i divertit però basat en la lògica dels llenguatges de programació més avançats.
PER NADAL, FESTA TOTAL !
Muntem el pessebre amb tots els personatges que son titelles que van apareixent a ritme de les nadales més conegudes, interpretades en directe. L'espectacle es dirigeix als més petits de 3 anysCONTES AMAZICS DEL MAGRIB: "FÀTIMA, LA FILLA DEL CARBONER"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
Una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Educació per a l'interculturalitat, la diversitat, la pau.
Modistes i sastres: vestits a mida!
Com es fa un vestit a mida? Qui feia aquesta feina abans de l’aparició de les fàbriques? Quins teixits i formes agradava vestir en altres èpoques? Un taller sobre els oficis de modista i sastre.
«Fem Caramelles!» Descobrim una tradició viva de Súria
Activitat participativa per descobrir les Caramelles de Súria a través del joc, la música i la creativitat.
EXPLORA. IMMERSIÓ A LA MEDITERRÀNIA
Aquesta activitat immersiva converteix el planetari del museu en un immens oceà on l'alumnat podrà conèixer la gran biodiversitat que pobla el mar.
La cursa per la sostenibilitat, com de sostenibles som?
Taller sobre sostenibilitat i hàbits de consum i producció sostenibles.
La Castanyada Primària
Passejada i descoberta pel Bosc, xerrem amb la castanyera dels secrets del Bosc, Abres, fruites, llenya, caus ocells, bolets, herbes remeires... Repartim Castanyes per acabar de pasar una bona estona.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.