Resultats de la cerca
TALLERS DE CONTRASTOS
- Tallers per diferenciar els valors humanistes d'aquells que imposa la publicitat - 20 minuts de durada cada taller - Dirigits a majors de 6 anys - 10/20 persones màxim
El paisatge ignasià
Explorar el paisatge de Manresa influït per la presència de sant Ignasi de Loiola.
Ruta Verdaguer a Folgueroles
Recorregut pel poble de Folgueroles que segueix deu llocs d'interès vinculats amb la vida i l'obra del poeta.
Taller d'Est a Oest
Taller participatiu d’educació mediambiental i orientació espacial sobre el territori
Maleta pedagògica: La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda (aqüicultura)
La maleta, amb dos jocs i recursos pedagògics, s’ha elaborat a partir del conte La Laura i en Joan i l’amenaça de l'espècie perduda, sobre la recerca en aqüicultura.
PercUt! El cos com a instrument (taller + espectacle participatiu)
Pugeu a l'escenari del gran Teatre Condal per ballar les coreografies de percussió corporal que preparareu amb l'Anna Llombart i en Santi Serratosa al vostre propi centre!
Relacionem les espècies
Activitat física relacionada amb els regnes i les relacions existents entre les espècies.El Bolero de Ravel
Una experiència immersiva
Descobreix el museu
Visita guiada per descobrir el MNACTEC i la seva transformació de fàbrica a museu
Visita Espai Montseny + Sortida guiada: El bosc de Ribera: el joc del riu
Un joc de simulació molt entenedor, i divertit, sobre la relació de les diferents societats amb el riu. Acabarem amb una posada en comú per analitzar que li cal al nostre riu per a ser un riu com cal.Mostrant 1-10 de 1.994 elements.