Resultats de la cerca
Baronia de Santa Pau
Les barionies de Finestres i el Sallent entren en conflicte, aquets protagonistes de la vila medieval de Santa Pau ens ajudaran a conèixer els costums i la manera de viure durant l’Edat Mitjana.
Taller de Física la Mentora Alsina (II)
Els alumnes coneixeran com era un laboratori de física experimental de començament de segle XX
Jornades de Portes Obertes | TecnoCampus
Vine a les Jornades de Portes Obertes que organitzem per donar a conèixer la nostra oferta de graus i el campus universitari. Aquest any t'esperem al febrer, al març i a l'abril!
El mirall fantàstic
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Així viuen els animals que temem
Hi ha molts animals que temem i/o no ens són atractius però a vegades podem tenir una reacció inadequada, tant per a nosaltres com per a l'animal.
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloVisita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Connecta't a un satèl·lit real! - Controla l'estat medioambiental del teu centre
Per primer cop, us podreu conectar a un satèl·lit real, interaccionar amb ell i enviar dades a temps real de l'estat medioambiental del vostre centre escolar!
LA MÀGIA DEL MENJAR BÉ
Una dietista-nutricionista diplomada i un mag professional es donen la mà per a oferir un taller amè, lúdic i alhora pedagògic sobre alimentació i nutrició. Hàbits, higiene, aliments bàsics...
TALLERS CREATIUS
Tallers creatius de tot tipus i per a qualsevol ocasió
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.