Resultats de la cerca
DE L'ART AL DISSENY: APRENEM A COMUNICAR
Quin és l’origen de l’expressivitat artística i com aquest art pot influir en el disseny gràfic actual? Aquestes són algunes de les qüestions que intentareu resoldre durant aquesta activitat.
La tardor entre castanyers (la Castanyera)
Sortida de natura amb temàtica de la tardor.
La pressió atmosfèrica
Un taller per deduir què és i descobrir els seus efectes
Un velero musical en un mar de poesía
"Un velero musical en un mar de poesía" és un taller adreçat tant a persones adultes com a infants; la música i la literatura no tenen edat i totes dues barrejades ajuden copsar l'art amb més plenitudXERRADA PANTALLES I PUBLICITAT
- Xerrada sobre el vincle entre pantalles i publicitat - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 16 anys - Aforament il·limitat.
Investiguem l'estat de salut del riu
Taller d’investigació ambiental per saber l’estat del riu Ter
L'Scriptorium va a l'escola
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, en el qual els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
Boscos de ciutat? L'ecologia al parc
L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
El joc del muntatge. Fem creacions audiovisuals
Crearem curts utilitzant la tecnologia de la Mash up Table i utilitzant imatges reciclades.
Olimpíada Matemàtica (Fase Catalana)
Concurs internacional que se celebra anualment, on es competeix resolent problemes d'alta dificultat però en els que només s'utilitzen tècniques de nivell de batxillerat.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.