Resultats de la cerca
Visita escolar "Experiència Cacaolat"
Us presentem l'activitat educativa de Cacaolat, per conèixer de primerà mà els ingredients que fan únic aquest batut: la llet Letona i el cacau.
Del pla a l'espai
Formes que no acaben mai
Discovering Queen
Discovering Queen és un viatge musical per descobrir una de les bandes més llegendàries del rock. Un espectacle en anglès que acosta l’univers de Queen a les noves generacions amb ritme i passió.
"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
Temps era temps
Visita dinamitzada per la Central Cornellà
TALLER D'INICIACIÓ A LA MARXA NÒRDICA
Jornada d'iniciació a una nova activitat física i descoberta del territori.
Cromatografia: separant els pigments
Ens iniciarem en aquesta tècnica, molt habitual al laboratori, que permet separar tota mena de mescles en els seus components.
La nina nova
La Nina Marina és una nina nova que salta, corre, juga i és molt apreciada per tots els nens i nenes. Un dia se li esparraca una mica el vestit i ja no la volen. Però ella encara pot fer moltes coses!
REINVENTEM OBJECTES. PICASSO
Tipologia: Taller d’art Lloc: Sales d’exposició i espai taller Ràtio: 2 grups de classe Durada per grup: 120 min Nivell: Cicle mitjà i superior de primària Preu: 200€ per grupDe què és capaç un cos col·lectiu? Visita-taller a la Col·lecció MACBA
En aquesta experiència al voltant de l’exposició Col·lecció 30 Aniversari volem assajar, juntament amb l’alumnat i el professorat, algunes sensibilitats que els nostres cossos junts són capaços d’expe
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.