Resultats de la cerca
Reviu el vidre!. Taller sobre residus
Amb aquest taller aprendrem sobre les tres erres i el seu ordre d'importància. Amb l'objectiu de fomentar la reflexió sobre la necessitat de reduir i canviar els hàbits de consum actuals.
L'Estany de Sils i la seva biodiversitat
Ens convertim en científics i avaluem l'estat de conservació de l'Estany de Sils
El castell de Montesquiu | Espadaler i el cas del Castell de Montesquiu (Cicle mitjà i superior)
Una activitat on, per equips, investigaran i ompliran alguns misteris que al llarg de la història han quedat per esbrinar.
OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
Premis treballs de Recerca - àmbit territorial Concret
Premis als treballs de Recerca de territoris concrets i diferents temàtiques
EDUCAR EN ART (Museu Deu)
Activitat destinada a alumnes/nas del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Educació Infantil,
Follet Fesolet
Un misteriós ésser viu entre nosaltres, aquest antic habitant de la Fageda ens ensenyarà un munt de llegendes i d’històries de la zona volcànica a través de les seves vivències.
Missió GIPIU
Missió GIPIU és una activitat cooperativa i lúdica que ajuda els infants a identificar aliments ultraprocessats, de llarga distància o fora de temporada.
L'electricitat
Els/les alumnes podran conèixer diferents formes de generar electricitat
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.