Resultats de la cerca
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Microscòpia: viatge en el tremendament petit
Què són les cèl·lules, quins tipus de cèl·lula podem trobar, com funcionen i quines són les seves parts principals?
A la pell de la història. Jaciment dels Plans de Santa Caterina.
Activitat didàctica al jaciment dels Plans de Santa Caterina
Aventura als arbres
Els alumnes necessiten desconnectar i per això venir als nostres parcs pot ser una de les millors excursions. Alumnes i professors gaudireu de més de 200 activitats d'aventura als arbres.ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
Balaguer, la ciutat daurada
Visita guiada i taller de recera d'or
Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
CONTES GITANOS: "RAVI XANÓ, un gitano de l'Índia"" - ALTRES POBLES/ ALTRES CONTES-
L'espectacle contempla una metodologia activa basada en la participació i l'interacció, Els participants esdevenen protagonistes i part fonamental de la proposta. Aprenetatge vivencial en valors.
Taller creatiu amb eines reals. Imaginació, manipulació i reutilització amb MAKEDO.
Manipular i unir cartró per aconseguir construir un munt de coses que poden anar des d’una casa de nines fins a una casa habitada per ells mateixos.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.