Resultats de la cerca
La Maleta dels Planetes
Activitat per dur a terme a l'aula de l'escola, o l'instititut. Les mides proporcionals, les principals característiques, i les distàncies dels planetes vers el Sol, a l'abast de tots els cursos.
El botí d'en Capablanca
De la ma del bandoler Capablanca l’alumnat descobrirà l’època del barroc a partir del fenomen del bandolerisme.
Olimpíades de saber per estudiants de secundària i batxillerat
Les Olimpíades són propostes educatives per a estimular l'interès de les estudiants i els estudiants en les diferents disciplines acadèmiques mitjançant proves competitives de coneixement i aplicació.
Ciència i Humans Moderns
En aquesta activitat l'alumnat prendrà contacte amb dos àmbits fonamentals de la recerca sobre els primers humans: la paleoantropologia i l’arqueologia experimental.Dactiloscòpia: Taller d’empremtes dactilars
DACTILOSCÒPIA Diversitat i classificació Un taller molt original on farem d’autèntics investigadors policials i analitzarem, amb diferents tècniques, les nostres empremtes dactilars.
Matemàtiques al castell d'Hostalric
Visita guiada que treballa el conjunt arquitectònic de la fortalesa d’Hostalric des de l’àrea de les matemàtiques.
Masculinitats en revisió
Programa de curtmetratges que mostren masculinitats lliures d'arquetips
Jornada de Portes Obertes PUBLICITAT I RELACIONS PÚBLIQUES 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Connecta't a un satèl·lit real! - Controla l'estat medioambiental del teu centre
Per primer cop, us podreu conectar a un satèl·lit real, interaccionar amb ell i enviar dades a temps real de l'estat medioambiental del vostre centre escolar!
El conte de la lletera
Les cançons i la participació. Espectacle molt interactiu.Mostrant 1-10 de 1.990 elements.