Resultats de la cerca
Robots per un Dia - Sortida escolar
Excursions als centres TBKids on podreu construir, programar i interactuar amb diferents tipus de robots.
Ecoparc de la Zona Franca (Barcelona)
L'Ecoparc de Barcelona duu a terme un procés de pretractament per als residus provinents de la fracció; resta recollida amb el contenidor gris.
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.Saber versar (Girona)
Taller de poesia
Visita apiari a la Serra de Collserola
Visita a un dels nostres apiaris didàctics, al Parc Natural de Collserola. Basem el taller en l’aprenentatge a través de l’experiència sensitiva i emocional i el contacte directe amb les abelles.
Mira, toca i descobreix els rèptils i amfibis
Taller d'animals vius a l'aula
ESCOLARS NEU - Glacial (3 dies - 2 nits)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24
Mitologia de les Constel·lacions i els planetes: el Sistema Solar
Explicacions d'on venen els noms dels planetes (mitologia romana), i algunes de les constel·lacions (mitologia grega).
Colònies escolars, Sortides d'un dia, Treballs de síntesi (ESO)
Anem de colònies per aprendre, conviure i passar-ho bé amb els companys. A les sortides d'un dia descobrirem un munt de coses noves i amb els treballs de síntesi coneixerem a fons l'univers.El Vitraller de la Catedral
Aprendrem com es feien els vitralls a l'Edat Mitjana. Coneixerem el procés d'elaboració d'un vitrall. Farem el nostre propi vitrall com uns mestres vitrallers.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.