Resultats de la cerca
Aigua a Casa
Activitat matinal per educació infantil
JOSEP PALAU I FABRE. UN RECORREGUT PER LA LITERATURA CATALANA S.XX
Tipologia: Taller literari Lloc: sales d’exposicions i aula Ràtio: 2 grups per escola Nivell: Segon cicle d’ESO i batxillerat Durada: 1h30 Núm. alumnes: 20-25 alumnes. Preu: 100€ x grup
De la pedra al pvc
Per tal de destacar els trets bàsics de les cultures que conformen la nostra història es farà un recorregut on l'evolució del material és el fil conductor.Descobrim la història a través del patrimoni
Taller que consisteix en una sortida pel poble o ciutat amb l’objectiu de veure els canvis i transformacions al llarg del temps utilitzant el joc com a fil conductor.
Jornada de Portes Obertes HUMANITATS (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Descobrim el Clixo: moviment, forma i creativitat magnètica
Clixo dona lloc a un joc ric, ple d’experimentació i de microdescobriments, que connecta amb el moviment, la curiositat i la creativitat.
Taller d'Astronomia sobre fases Lunars i Eclipsis amb astroxperiences.com
Descobreix el màgic món de les fases de la Lluna i els fascinants eclipsis solars i lunars amb el nostre Taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària.
Introducció a l'astronomia III
El cel vist des de la Terra i les estacions
EL MEU PASSAPORT I LA MEVA IDENTITAT
Cal reconèixer les diferències culturals per garantir la inclusió i evitar la discriminació a les aules com a base de lluita contra el racisme i la xenofòbia.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.