Resultats de la cerca
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
Els invertebrats marins
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… tallers experimentals perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
El plàstic, del problema a la solució
Taller teòric i/o pràctic on tractarem la problemàtica del plàstic al nostre planeta i plantejarem diverses accions per reduir el seu impacte.
Com filmar el desig? La representació de les sexualitats
Un taller per identificar i desmuntar els codis audiovisuals que configuren la construcció del desig sexual.
Programació amb Scratch: Imatges boges
Amb l'eina Scratch crearem una pantalla animada a mode de mini joc que ens servirà per dissenyar animacions curtes que responen al teclat.VISITA COMBINADA AL MOLÍ DEL FOIX I EL CIARGA. NATURA I HISTÒRIA A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
Començarem amb la descoberta de la vegetació autòctona al jardí botànic del Molí del Foix i acabarem amb la visita al CIARGA i el Refugi antiaeri del Serral.
Visita a l'exposició "La Cinteria"
A través d’una extraordinària col·lecció de telers i màquines de cinteria podrem conèixer l’evolució tecnològica, social i històrica d’aquesta indústria.
TALLER DE PERCUSSIÓ AMB EL CAJÓN
Taller molt dinàmic en el que descobrirem com sona i com es toca el Cajón. Aprendrem a col·locar el cos i mans correctament, coordinarem, ens sincronitzarem els uns amb els altres, i a tocaaaar!!!
Depurem o potabilitzem?
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i a l'estació de tractament d'aigua potable (ETAP) de Sant Joan Despí, en funcionament des del 1955.
Mediació entre iguals: voleu implementar-la el curs vinent en el vostre centre?
Hola Escoles! Els petits mediadors us ajuden a imlementar el vostre projecte de mediació entre iguals!Mostrant 1-10 de 1.994 elements.