Resultats de la cerca
Herois en primer pla. La construcció sonora de les masculinitats
Un taller per entendre la construcció de la figura de l'heroi a partir de la dimensió sonora del cinema.
Física i química, per a una conducció segura
Indagant: factors d'una conducció segura
Expedició subaquàtica (Tarragona)
Investiguem les restes d’un naufragi
El viatge d'en Siderius (clown)
Activitat en clau de clown per educació infantil. En un planetari amb elements fluorescents tocaran, cantaran i seran participants actius de l'activitat.
Fes-te teu el museu
Voleu fer visita lliure al Museu amb el vostre grup escolar? Heu pensat que el Museu és un gran recurs educatiu?
EXPRESSIÓ CORPORAL i comunicació emocional, Auto-coneixença, confiança i treball en grup.
Jocs de treball en equip i dinàmiques de cohesió de grup: creem un espai de confiança on compartir emocions i valors, i on podrem vivenciar aspectes tan d'actualitat com el bullying.
La pressió atmosfèrica
Un taller per deduir què és i descobrir els seus efectes
M'agrada tal com soc II
Tallers de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
CONVIVÈNCIA POSITIVA "Per aprendre a viure"
Conviure és relacionar-se amb un mateix, amb els altres i amb l’entorn. La convivència positiva es construeix amb relaciones sanes; amb respecte, amb l’acceptació de les diferències i la igualtat
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.Mostrant 1-10 de 1.990 elements.