Resultats de la cerca
L’art de veure-hi més enllà | Museu del Renaixement
Activitat per explorar el tapís "El triomf del Temps sobre la Fama" amb la metodologia VTS, fomentant l’observació, l’expressió oral, el pensament crític i el respecte a través de l’art.
El plàstic, del problema a la solució
Taller teòric i/o pràctic on tractarem la problemàtica del plàstic al nostre planeta i plantejarem diverses accions per reduir el seu impacte.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
XERRADA PANTALLES I PUBLICITAT
- Xerrada sobre el vincle entre pantalles i publicitat - 40 minuts més preguntes - Dirigida a majors de 16 anys - Aforament il·limitat.
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.Viu una autèntica experiència grangera a Can Gel - Taller la Gelatina i el soroll misteriós
Us proposem una experiència immersiva amb vaques i altres animals de granja, amb continguts creats i adaptats per cicle infantil. Aprendrem d'una forma divertida, emocional i sobretot interactiva.
Només sí és sí - Taller de prevenció de violències masclistes sexuades
Taller participatiu i vivencial on es conceptualitzaran les violències masclistes i es generaran estratègies individuals i col·lectives per combatre les violències masclistes sexuades.
LA CAIXA DELS SONS (Museu Deu)
Les pintures del Museu Deu tenen so: els cotxes, la gent que passeja, les màquines que treballen al carrer… però avui està tot en silenci…
Taller de Petjades al CRIP
Podreu coneìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
Mostrant 1-10 de 1.981 elements.