Resultats de la cerca
TROBEM EL NORD - ORIENTACIÓ
Els alumnes aprendran els conceptes bàsics per orientar-se a, experimentant amb mapa, brúixola, punts de control i walkie-talkies en una activitat segura, vivencial i totalment adaptable a ubicacions
La Maleta Pedagògica: Vides a l'exili - MUME
La maleta és un material pensat per aprofundir en el coneixement de l’exili republicà que va succeir a Espanya i Catalunya després de la Guerra Civil Espanyola.
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
Educació per la Justícia Global, metodologia per a la transformació a les escoles vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'EpJG vinculat al dret a l'alimentació.
Missió Setciències
Missió Setciències té per objectiu despertar l'interès dels infants envers l'astronomia i l'apassionant món de les ciències mitjançant el clown, la màgia i els titelles.
Els vitralls: una artesania d'època medieval
Un taller per sensibilitzar a l'alumnat sobre la importància i complexitat de la feina dels artesans d'època medieval i, en concret, la dels vitrallers.Taller de mosaic i visita guiada a la Cripta
L'objectiu del taller és donar a conèixer la tècnica de mosaic utilitzada per Gaudí tant des d'un punt de vista teòric com pràctic. Els alumnes coneixeran també els materials i les eines utilitzades.
L'HABITACIÓ DEL DARRERA
L’habitació del darrere és aquell quarto mig amagat i misteriós, on sovint tenim coses oblidades i que hem deixat enrere. Preparats per entrar-hi?
Aireja't en bici a Can Picó (activitat doble)
Aquesta activitat té per objectiu combinar la circulació en bicicleta amb l’estudi de la qualitat de l’aire de l’entorn per on circularem.
IMPRESSIONATS PELS ARTISTES
Taller d'art sobre Picasso
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.