Resultats de la cerca
JOSEP PALAU I FABRE. UN RECORREGUT PER LA LITERATURA CATALANA S.XX
Tipologia: Taller literari Lloc: sales d’exposicions i aula Ràtio: 2 grups per escola Nivell: Segon cicle d’ESO i batxillerat Durada: 1h30 Núm. alumnes: 20-25 alumnes. Preu: 100€ x grup
Mitologia de les Constel·lacions i els planetes: el Sistema Solar
Explicacions d'on venen els noms dels planetes (mitologia romana), i algunes de les constel·lacions (mitologia grega).
La Laura i en Joan treuen tot el suc a la recerca (tecnologia dels aliments)
Aplicant el mètode científic descobrim què contenen alguns dels aliments que mengem. Analitzem els nutrients de mostres de suc i pernil i desvelem la importància de mirar les etiquetes dels aliments.
Llegim la imatge. Iconografia per entendre l'art.
Visita especialitzada per aprofundir en els nostres coneixements iconogràfics i literaris a partir de la lectura del patrimoni present a la Catedral.
TALLERS CONTATS
El taller contat és un contacontes i un taller tot en un: cada conte s'acompanya d'un taller creatiu on cada infant pot transmetre la seva opinió mitjançant l'expressió artística.
Fum, màquines i acció
En aquesta activitat investiguem els efectes de la revolució industrial a Catalunya a través de les peces exposades al Museu i dels sis personatges que construeixen els alumnes, fidels a la història.
Fem d'artistes!
Una visita dinamitzada a través de la descoberta, l’observació i la manipulació d’objectes que acostarà els infants al món dels museus i de l’art.
Visita guiada a l'Espai Cràter
Veniu a conèixer l’Espai Cràter, el centre de referència en volcans!
NA LLUM I ELS RESIDUS (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
Aquesta activitat permet reflexionar sobre el concepte residu-recurs, tot experimentant amb els materials, per treballar hàbits sostenibles en relació a la gestió dels residus.Visita Cúpula i Casa Pratdesaba de Vic
La Casa Pratdesaba és la casa del S.XIX on el temps es va aturar. Visita les seves estances (salons, alcobes, jardi...) igual que estaven al segle passat. Visita també la cúpula i el telescopi.
Mostrant 1-10 de 1.994 elements.