Resultats de la cerca
Visita comentada a “Naufragis. Història submergida” (Tarragona)
Una immersió als jaciments subaquàtics
COLÒNIES ESCOLARS: FEM PINYA!
Taller per promocionar la cohesió i el treball en equip en grups amb conflictes o que acaben de formar-se.
Tallers STEAM a la teva escola - Robòtica creativa
Fem tallers puntuals de tecnologia creativa al vostre centre guiades per mentors experts en robòtica. Tenim un catàleg amb diferents temàtiques i robots. S'ho passaran genial mentre aprenen!
Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura
La lliçó de Matisse
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
LES TAVERNES DE L'ART
Activitat dinamitzada per la col·lecció d’art del museu. La inspiració mai no ve sola, cal observar, conversar i compartir amb els altres per poder crear i convertir-nos en artistes.
Disseny sonor i tecnologia: de l’amplificador a l’autotune
Explora com la tecnologia ha transformat el so a la música moderna. Experimenta amb software d’edició per crear efectes i entendre els principis físics del so.
Taller de pintar pinyes i visita guiada a la Cripta Gaudí
Donar a conèixer com Gaudí s'inspira per fer els vitralls/ finestres de la cripta"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
Històries de l’art des de Barcelona. Projecte d’art del MACBA a l’Institut
Aquest programa proposa noves perspectives sobre allò que el discurs normalitzat de la història de l’art ha soterrat o que directament ha obviat.
Mostrant 1-10 de 1.992 elements.