Resultats de la cerca
La dansa dels cavallets de mar
Com ballen els cavallets de mar? Experimentem-ho!
Caçadores de mamuts
Visita dinamitzada sobre el gegant de l'edat de gel
Explora la natura del parc de Can Mercader
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
VISITA COMBINADA AL MOLÍ DEL FOIX I EL CIARGA. NATURA I HISTÒRIA A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
Començarem amb la descoberta de la vegetació autòctona al jardí botànic del Molí del Foix i acabarem amb la visita al CIARGA i el Refugi antiaeri del Serral.
Feltre: fem teixit sense teixir!
Crearem un dels teixits més antics de la humanitat: el feltre
Excursions geològiques amb la UB
Sortides al camp d’un dia a un indret de Catalunya on es podran veure diferents aspectes i temàtiques de la Geologia.
THE LITTLE CIRCUS
𝗧𝗛𝗘 𝗟𝗜𝗧𝗧𝗟𝗘 𝗖𝗜𝗥𝗖𝗨𝗦: Un viatge personal de superació en què una jove pallassa despistada i només amb el mim i el clown, aconsegueix arribar als altres i, donar-los felicitat!
CANVI CLIMÀTIC I OCEANS
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle
Un doblatge de pel·lícula
Taller on s'aprenen els aspectes bàsics que cal tenir en compte per encarar un doblatge.FABRICANT CIMENT PÒRTLAND
Els alumnes podran descobrir quines són les matèries primeres del ciment, com es duu a terme el procés de transformació i la seva relació amb la ubicació del a fàbrica Asland.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.