Resultats de la cerca
Visita taller "L'escola va al circ"
Vine amb la teva classe a conèixer com és una escola de circ
LA PEDRERA: Els balcons de la Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Viatgem a la terra dels Mamuts!
Visita guiada escolar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, una experiència interactiva per descobrir com era el paisatge, els animals i com vivien els nostres ancestres ara fa un milió d’anys!
Taller de robòtica per educació infantil i cicle inicial
Descoberta món de la robòtica i com poder aplicar-la.Visita guiada al Tinglado 4
Visita guiada a l'exposició per conèixer la història de Tàrraco.
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.COLONIES DE FINAL DE CURS VIA VERDA I KAYAK
Sens dubte aquesta opció de Colonies de final de curs ( 2 jonades) inclou les dos activitats esportives i de medi natural més apreciades de les Terres de l'Ebre.
WOMAGIS, el mag de les paraules (teatre, titelles i màgia)
Espectacle de teatre, titelles, dansa i màgia per descobrir el poder de les paraules. Fomenta la lectura i convida a crear diàlegs de pau: fer màgia amb el poder de les paraules! Catàleg ULAE
Mira el TRAM
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer el TRAM com a transport públic i potenciar-ne un bon ús, tot promovent el civisme i la responsabilitat comuna.
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Mostrant 1-10 de 1.993 elements.