Resultats de la cerca
L'estratègia ho és tot
L’activitat consisteix a resoldre cinc reptes d’estratègia diferents en grup que posen a prova l’enginy dels alumnes.. No tot és blanc o negre.
Prevenció d'accidents. No et frenis la vida. MIFAS
Acció de sensibilització per a la prevenció d’accidents de trànsit. El nostre objectiu és sensibilitzar els més joves sobre els comportaments responsables quan condueixen un vehicle motor.Rutes de coneixença de l’entorn escolar
Dissenyem itineraris didàctics per explorar els voltants de l'escola, integrant-los als projectes de classe per aprendre a l'exterior de manera pràctica i divertida.
PROTEGIM ELS TAURONS
Activitat destinada per a primària. (1r, 2n, 3r, 4t, 5é i 6é)
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Cens d'ocells
Pràctica d'identificació i recompte d'aus aquàtiques
ENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
Tallers i Campionat de Scrabble en català
L'Scrabble és una manera lúdica per a practicar el català (cal vocabulari i una bona ortografia per aconseguir fer punts) i la millora del càlcul mental (comptant els punts).
LES FEINES DELS IBERS
Ens acostarem a l'època ibèrica a través d'algunes de les seves activitats productives que podrem classificar en els sectors econòmics, primari, secundari i terciari.
VIDA, VIDA PER TOT ARREU!
Activitat manipulativa per a conèixer com funciona el sistema de classificació dels organismes vius, usant restes orgàniques provinents d'entorns terrestres o marins.Aprenem a Ecodissenyar
L’objectiu és que l'alumnat comprengui el concepte de cicle de vida dels productes que els envolten i com, pensant en ells des de les primeres fases de disseny, es poden minvar els impactes ambientals
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.