Resultats de la cerca
EL COMPOSITOR A L'AULA
Trobada del compositor amb els estudiants a l'aula fomentat els valors de la creativitat extensible als diferentes sectors de la nostra societat.
Paleoclimatologia, bigdata i canvi climàtic.
Quines proves té la comunitat científica per afirmar l’existència d’un canvi climàtic produït per l’activitat humana? La paleoclimatologia, ens hi pot ajudar!
Lego WeDo: Innovem
Aquest nou set de Lego permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.Taller Smart City: la ciutat del futur
Com seran les ciutats del futur? Construirem una ciutat que generi la seva pròpia energia, tingui molts espais verd i utilitzi la tecnologia de forma eficient i sostenible.
Descobrint el Montseny
Al Parc Natural del Montseny, on podrem observar amb el Centre Excursionista de Catalunya paisatges de boscos caducifolis i el cicle de vida de l'aigua, on tota la natura juga un paper imprescindible
Barranquisme al Freser
Descens del riu del Freser a Queralbs
Pintem? Taller de Tremp d'ou a "L' Enrajolada"
Converteix-te en un personatge de l'Edat Mitjana i descobreix com es pintava sobre fusta amb l'ou com a principal ingredient.
Dret a l'alimentació: Des d'una perspectiva Nord-Sud global i de gènere
Formació en la qual s'introdueixen els conceptes bàsics del dret a l'alimentació des d'una mirada de Justícia Global.
ESMALT AL FOC: LA NOSTRA ICONA AL POBLE ESPANYOL
Coneixerem la tècnica i els materials per elaborar una peça de joieria esmaltada. Aplicarem el vidre en pols sobre un base metàl·lica que courem a un forn a 800 °C durant 5 minuts.
Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Infantil i primària (1r cicle)
El cinema domèstic i la memòria familiar
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.