Resultats de la cerca
TALLER D'EXCAVACIÓ ARQUEOLÒGICA I DE RESTAURACIÓ DE PECES
Taller d’excavació en una casa ibera al descobert on es troben ceràmiques o restes d’animals.
JOSEP PALAU I FABRE. UN RECORREGUT PER LA LITERATURA CATALANA S.XX
Tipologia: Taller literari Lloc: sales d’exposicions i aula Ràtio: 2 grups per escola Nivell: Segon cicle d’ESO i batxillerat Durada: 1h30 Núm. alumnes: 20-25 alumnes. Preu: 100€ x grup
Portes Obertes a les Universitats 2026-2027
Recull de totes les Jornades de Portes Obertes de les Universitats de Catalunya pel curs vinent 2026-2027
CUIDA'L, un espectacle basat en l'artista Hundertwasser
Cuida’l convida als infants a gaudir del món de l'artista Hundertwasser, lliure, creatiu i vital, on es reivindica la capacitat creativa de cadascú i el dret a expressar-la.
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOEducació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
EL CASTELL DE PENYAFORT. HISTÒRIA D'UN EDIFICI MIL·LENARI
Aquesta visita permet a l'alumnat descobrir la història de l'edifici que millor explica la història de Santa Margarida i els Monjos, el castell de Penyafort.
Tot el que llegim, és cert?
Dinàmica participativa amb l'objectiu de fomentar el pensament crític davant la informació que circula per la xarxa
Monedes i tresors | Museu del Renaixement
Taller per descobrir la història a través de les monedes, font d'informació econòmica, social i cultural, mitjançant un joc de pistes per la col·lecció del museu.
Mostrant 1-10 de 1.998 elements.