Resultats de la cerca
Caracterització i anàlisi del so: La veu i els sons musicals
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat assoleixi una major comprensió del so mitjançant la seva caracterització, la caracterització de les ones sonores i les seves magnituds associades.EL JOC DE L'ARTESANIA
Organitzats en grups fareu un taller artesanal a l’atzar, el que us hagi tocat al joc. Per aconseguir ser els primers, caldrà que aconseguiu les eines, el material, l’artesà/ana....tot un repte!
LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
L'ART DEL VIDRE: VIDRE PINTAT AL POBLE ESPANYOL
Coneixeu les potencialitats artístiques del vidre? Acompanyeu-nos a crear un disseny ben original per aplicar sobre una peça de vidre i a fixar-lo mitjançant un procés de cocció a dins d'un forn!
NO EMBRUTEM EL NOSTRE MAR
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
Visita dinamitzada al Teatre de Tàrraco
Visita dinamitzada al Teatre romà, on pren el protagonisme la participació i el diàleg
MÓN SANT BENET: Setciències a la cuina
Experiències científiques i creativitat a la cuina
Astronomia. Taller de coets d'aigua "Astronàutica"
Crea, construeix, decora el teu propi coet. Apropa't fins a la base de llançament. Tot està a punt! 5, 4, 3. 2. 1. 0 enlairament. El coet surt volant fins a tocar els estels.
El paisatge ignasià
Explorar el paisatge de Manresa influït per la presència de sant Ignasi de Loiola.
Palanques, politges, engranatges i altres mecanismes
Activitat manipulativa per entendre el funcionament d’alguns mecanismes que tenen les màquines. Amb politges, engranatges i palanques gegants intentarem resoldre algunes preguntes i reptes.
Mostrant 1-10 de 1.993 elements.