Resultats de la cerca
EL MEU PASSAPORT I LA MEVA IDENTITAT
Cal reconèixer les diferències culturals per garantir la inclusió i evitar la discriminació a les aules com a base de lluita contra el racisme i la xenofòbia.
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
Taller El bagul cognitiu
Mitjançant diferent tipus de material, es treballarà l’estimulació cognitiva. Es podran treballar set projectes: ACORDA, CONSTRUCTOR, FOTOMIX, SONOMIX GEOMETRIX, MONEDEURO i VEO VEOJornada de Portes Obertes COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (presencial) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
Itinerari de natura a la Sala
Recorregut per una de les zones amb més vegetació del canal que, des del segle XIV, porta aigua a Manresa.
Explora la natura del teu parc
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals de diversos parcs metropolitans i reflexionar sobre la importància de la implicació de les persones en la conservació de
EXPLICAR HISTORIES A TRAVES DE LES IMATGES
Quina història s'amaga al darrere d'una imatge? Us proposem descobrir els elemnts bàsics per construir un relat fotogràfic.
SBONK - (UN ESPECTACLE PARTICIPATIU A LA TEVA ESCOLA) - CATALA /INGLES /CASTELLANO
Un espectacle infantil de teatre, clown, mim i visuals inspirat en els contes de Gianni Rodari i que parla d'ecologia, contaminació i que promou solucions per a un món millor, més net i més sa.
Mira, toca i descobreix els animals
Taller d'animals vertebrats vius a l'aula.
Visites en grup a Catalunya Ràdio
3Cat ofereix la possibilitat de visitar en grup les instal·lacions per descobrir de prop la ràdio pública que cada dia arriba, amb continguts propis, a milers d'oients.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.