Resultats de la cerca
Taller disseny i impressió 3D
Un taller pràctic on l’alumnat descobreix el món del disseny 3D i la impressió digital. A partir d’un repte creatiu, aprendran a modelar objectes amb eines digitals senzilles.
Perspectiva Nord-Sud Global i gènere en l'alimentació
L'activitat aborda la perspectiva nord-sud global i la perspectiva de gènere especificament en l'àmbit del dret a l'alimentació.
Taller creatiu amb eines reals. Imaginació, manipulació i reutilització amb MAKEDO.
Manipular i unir cartró per aconseguir construir un munt de coses que poden anar des d’una casa de nines fins a una casa habitada per ells mateixos.
Planeta Aigua
Les propietats de l'aigua i el seu comportament en diferents condicions: solidificació, condensació, vaporització, densitat. Analitzarem qui contamina l’aigua i com podem netejar-la.La Laura i en Joan en una recerca molt espacial (astronomia)
Recordem la composició del Sistema Solar i descobrim com s'estudiava el cel abans i avui dia. Fabriquem un telescopi i utilitzem el luxímetre per descobrir nous planetes.
Visita als Edificis Modernistes de la Fundació 1859
Aquesta activitat consisteix en una visita guiada per l'interior de l'antiga Seu de la Caixa Sabadell, construïda a començaments del segle XX amb la intenció de crear un edifici més gran on poder alloCONTAMINACIÓ AL MEDITERRANI
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle.
Com treballar el canvi de model agroalimentari en l'àmbit educatiu
Formació en la qual s’exploraran eines per a la promoció i garantia del dret a l'alimentació des de l’àmbit educatiu.
la Polsina salta de segle
Acompanya'ns en aquest fantàstic viatge amb La Polsina per l'època contemporània.
Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.Mostrant 1-10 de 2.094 elements.