Resultats de la cerca
El poble gitano de Catalunya: història i cultura
Visita guiada per a grups escolars: El poble gitano de Catalunya: història i cultura
FESTA DE L' ESCUMA
Imprescindible per una festa de final de curs d'alt nivell.
PREVENCIÓ DE L'ASSETJAMENT I CIBERASSETJAMENT
Taller per reflexionar sobre l’ús de les xarxes socials, identificar situacions d’assetjament i ciberassetjament i aprendre a actuar amb criteri, respecte i seguretat.
Joc de lògica matemàtica
En aquest taller es proposa exercitar les matemàtiques a partir de jocs lògics, de càlcul mental, estratègia i habilitatJornada de Portes Obertes DRET (en línia) 25-26
A UIC Barcelona obrim les portes al món. Des de la Universitat organitzem jornades de portes obertes mensuals per als futurs estudiants universitaris que vulguin conèixer la nostra institució.
ANIMALS EXÒTICS, PERÒ NO DOMÈSTICS
Espai de reflexió i informació sobre la tinença responsable d'animals de companyia, fomentant el respecte pels mateixos, així com per la natura.
Investiguem l'estat de salut del riu
Taller d’investigació ambiental per saber l’estat del riu Ter
LA PEDRERA: Expedient Gaudí
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
Audició Musical a l'Aula: L'HOME DELS VENTS
Audició didàctica a l'aula sobre instruments tradicionals de vent, de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem trompes, flautes de bec, travesseres, oblíqües, gegants, sense forats, llengüetes, etc.
Somos Únic@s. Contra l'assetjament escolar
Projecte educatiu gratuït per a lluitar contra l'assetjament escolar des de l'educació emocional i la prevenció, dissenyat per a ser autogestionat pel centre, amb materials i acompanyament.
Mostrant 1-10 de 2.094 elements.