Resultats de la cerca
ESCOLARS NEU - Iceberg (4 dies - 3 nits)
𝗗𝗲𝘀𝗰𝗼𝗯𝗿𝗲𝗶𝘅 𝗹𝗲𝘀 𝗻𝗼𝘀𝘁𝗿𝗲𝘀 𝗲𝘅𝗽𝗲𝗿𝗶è𝗻𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗲𝘀𝗰𝗼𝗹𝗮𝗿𝘀 𝗮 𝗹𝗮 𝗻𝗲𝘂! Som especialistes en viatges on els alumnes aprenen i es diverteixen fora de l’aula. Monitoratge 24
Audició Musical Didàctica: EL SENYOR DELS RITMES
Veurem i escoltarem de molt a prop, instruments de percussió de tota mena, d'arreu, exòtics i curiosos: membranòfons, de fusta, de metall... Cuica, djembe, darbouka, tables, bendir, qarqbs, udú, etc.
Paleoclimatologia, bigdata i canvi climàtic.
Quines proves té la comunitat científica per afirmar l’existència d’un canvi climàtic produït per l’activitat humana? La paleoclimatologia, ens hi pot ajudar!
MITES I LLEGENDES ALS MOSAICS DE COMA-RUGA (Museu Deu)
Mites i llegendes als mosaics de Santiago Padrós
Casa museu Can Font
Joc de pistes i taller d'havaneres
Gimcana cultural a Sitges, la Carrera d'Amèrica
Una gimcana cultural per a descobrir els edificis i les restes que van deixar els Indians a la Vila.
Rajola viva. Del còdol al panot de Súria
Itinerari pels paviments del nucli antic i taller creatiu de disseny de rajoles inspirades en el patrimoni local
TALLERS CREATIUS
Tallers creatius de tot tipus i per a qualsevol ocasió
LA CIUTAT SOSTENIBLE (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat introdueix i dóna valor al concepte de gestió sostenible, tot recreant la complexitat de la gestió d’una ciutat a partir de tres eixos vinculats amb el CIVRM: residus, energia i aigua.Visita guiada: La Farinera de Castelló d'Empúries
Visita a la fàbrica on aprendrem tots els passos a seguir per elaborar el pa, des de la mòlta, la farina, l'elaboració del pa, sense oblidar-nos de la fonts d'energia.
Mostrant 1-10 de 1.996 elements.